Jump to content
Game-Labs Forum

Asgard Gaming. Skandinavisk spelförening


Recommended Posts

MOwTMSy.png

 

Välkommen att gå med i Asgard Gaming, Skandinaviens trevligaste gaming-community 



Vi är det skandinaviska gaming-communityt Asgard-Gaming. Vi är en förening med stort fokus på spel, sammanslaget med socialt umgänge och självklart socialt spelande. Inspirationen till communityt kom ifrån våra förfäder, Vikingarna. Vi försöker att leva efter deras seder och ordspråk där vi sätter ära, heder, lojalitet och broderskap först. Många av de spelen vi spelar är så kallade co-op spel där man gemensamt arbetar emot ett och samma mål. Det förklarar vårt tänk om vad Asgard-Gaming ska stå för; gemenskap, broderskap och självklart systerskap. Alla är lika välkomna att gå med oss och spela och ha det trevligt.


Vi inom föreningen spelar allt mellan himmel och jord, vi har folk som spelar allt från Minecraft till Arma. Välkommen till oss om du vill ha vänner att spela dina favoritspel med. Vi har många klaner i vår förening som är aktiva i många olika spel, det som det är utan tvekan störst intresse för är det kommande space-sim spelet Star Citizen.


Asgard-Gaming är en ideell förening för alla som fyllt 18 år och alla medlemmar har en röst och kan påverka föreningens framtid. Vi har ett genomgående demokratiskt tänk i föreningen som även går in i de olika spelklanerna som finns i Asgard-Gaming. Vi anser att föreningen är medlemmarna och medlemmarna är föreningen och därför är det viktigt att alla får en chans att vara med att påverka. I slutändan är det medlemmarna som styr vart de vill att föreningen ska gå.

Kika gärna in på vår hemsida http://www.asgardgaming.se för mer information, eller kom in på våran teamspeak och lär känna oss.

MVH// Styrelsen - Asgard-Gaming

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Låter trevligt detta, jag kanske ansöker till Asgard Gaming, jag spelar War Thunder men har börjat tröttna på Free to play game. War Thunder är det sista FTPG som jag kommer att spela. Spelar ni War Thunder?

 

Naval Action Skaninavisk klan med namnet Asgard Navy, låter riktigt bra 

 

Ha det gött :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Vi har redan en ganska stor Svensk flotta i Open World. Dock blandade nationaliteter på de som är med. Med ett ganska bra antal på teamspeak som alla spelar Sverige :) ..dock engelska som språk då folk är från olika ställen :)

 

Vill ni göra joint operations med oss så är ni mer än välkomna.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vi har redan en ganska stor Svensk flotta i Open World. Dock blandade nationaliteter på de som är med. Med ett ganska bra antal på teamspeak som alla spelar Sverige :) ..dock engelska som språk då folk är från olika ställen :)

 

Vill ni göra joint operations med oss så är ni mer än välkomna.

More Swedes? Don't we have enough? ;)

- I suggest you roll with Denmark-Norway instead! 

 

Tænker blot at det bliver lidt kedeligt hvis alle de nordiske spillere melder sig under den svenske fane! ^^

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tommy that ain't happening, Asgard Gaming är en svensk spelförening och kommer spela som Sverige. och det har iof Redan börjat.

 

Btw KM såg din tråd om vårat Star Citizen bås på DH, prat har faktist varit om att visa Naval där med, måste dock ta det pratet med övriga i Styrelsen samt prata med Naval Action Devs.

Vi har börjat att planera in DHW 2015 redan :P - kom precis hem från DHS men pratet är redan i full gång.

 

Kan komma in på våran TS om du känner för det för att antingen Joina eller köra CO-OP här i Naval Action, eller lira andra spel.

ts3.asgardgaming.se

 

Dem jag vet spelar idag i Open är följande personer.

Fenrisulven

Jorund

The Doctor (Styrelsemedlem)

Vansinnes (Styrelsemedlem)

Drakiren (jag) (Styrelsemedlem)

Solhall

 

Säkert ett par till, vet att vi har många som är intresserade och vill spela.

 

MVH Asgard Gaming

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hej

Tittar gärna in någon dag och säger hej. I  NA och många andra spel brukar jag försöka hitta internationella grupper (eller starta). Jag behöver hålla igång engelskan och också kul att träffa folk från andra länder som jag aldrig skule stött på annars. Ni håller ju dock på med en hel del roligt inte bara i NA och det finns nog få så seriösa spelföreningar i svedala. 

 

Men som sagt kikar gärna in på er TS någon dag och säger hej :)

 

mvh

KM

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...