Jump to content
Game-Labs Forum

Bottle of french wine/Une bouteille de vin Français


dolleet

Recommended Posts

Yesterday I heard was some large battle at Jamaica, where danes, pirates and french united forces on random frigates overwhelm stronger enemy british fleet, with St.Pavel, Bellonas and frigates supporting them. Ship class and numbers doesn't help enemy to brake ally spirit. Moreover if they only where able to read allies team chat they, I'm sure, could surrender on early beginning of fight because I doubt that our enemy ever see, how bad they language could be in hands of french admiral :D

I want to heave up glass of French wine and have a drink in honour the collaboration of three nations in this war. We do not know that it will be with our union later, but yesterday it was a good battle.

translator online (:

Aujourd'hui, comme j'ai entendu il y avait une grande bataille en Jamaïque, où les danois, les pirates et les Français défait les forces supérieures de l'ennemi, dont pavel St., Bellonu et frégates, soutiennent. Classe de navire et avantage numérique n'a pas aidé l'ennemi pour briser l'esprit des alliés. En outre, si seulement ils savaient lire nos commandes de chat, ils, j'en suis sûr, auraient ont cédé immédiatement, parce que je doute qu'ils ont jamais vu, comment le mauvais peut être anglais effectuée par l'amiral Français.

Je veux défricher une coupe un vin français et vider в un honneur une collaboration un nations trois dans cette guerre. Nous ignorons, que est avec notre alliance postérieurement, mais hier ce fut une bataille belle.

Edited by dolleet
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...