Jump to content
Game-Labs Forum

Bug report


A N D I

Recommended Posts

Habe in der Patrolzone heute gegen zwei spieler gekämpft. Habe einen davon geentert, woraufhin ich die kontrolle über dieses übernommen habe.

Habe mit diesem geenterten schiff dann eine breitseite auf den gegenspieler geschossen und nochmal kurz mein schiff übernommen (um zu schauen ob die reperatur weiter läuft). Als ich daraufhin 3 sekunden später wieder auf das geenterte schiff bin, war die komplette breitseite nachgeladen und feuerbereit.

 

Somit wäre ich tendenziell in der lage gewesen, alle 2 sekunden eine breitseite abzufeuern.


bitte behebt diesen bug.

 

gruß

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

When i boarded a player in PZ today, i took control over his ship. So far, so normal.

I shot a broadside with it to the enemy next to that captured ship and changed back to mine, cause i wanted to check if the rep is still active on that ship.

When i changed BACK to the one i boarded from the enemy (a few seconds after, maybe 3 sec.) the whole broadside was loaded again (42pd, 24pds, and so on).

 

Basecily i was able to shoot a whole broadside each 2-3 seconds just by changeing from my ship to the captured one and back.

 

please fix this!!

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...