Jump to content
Game-Labs Forum

Fresh RVR History (from 06-2019)


Celtiberofrog

Recommended Posts

CE qui m'importe est de répondre a tes ou a vos propos biaisés, déformés ou contre vérités. Voir changeant ou a géométrie variable pour vous donnez bonne conscience.

Je m'amuse très bien (maintenant) avec ma Nation. Zerg? comme beaucoup d'autres Nations et a toutes les époques. Les russes n'ont pas la primeur du Zerg, donc… 

Pour l'acharnement, toi et DD vous disiez pas ca quand vous étiez chez nous:rolleyes:, a farm les GB=> KPR/IKEA=> Gustavia/FR=> FR, donc tes leçons de moral, je m'en tape🤣

C'est vous qui pleuraient sur le global et le forum que les méchants Russes (NN) vous embêtent et que vous vous glorifiez de victoires de 20 contre 7, voir 20 contre 1...

Tu crois quoi? Que je vais me taire pour vous éviter d'être confronter a votre propagande de calimero?!

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Raspoutine said:

CE qui m'importe est de répondre a tes ou a vos propos biaisés, déformés ou contre vérités. Voir changeant ou a géométrie variable pour vous donnez bonne conscience.

Je m'amuse très bien (maintenant) avec ma Nation. Zerg? comme beaucoup d'autres Nations et a toutes les époques. Les russes n'ont pas la primeur du Zerg, donc… 

Pour l'acharnement, toi et DD vous disiez pas ca quand vous étiez chez nous:rolleyes:, a farm les GB=> KPR/IKEA=> Gustavia/FR=> FR, donc tes leçons de moral, je m'en tape🤣

C'est vous qui pleuraient sur le global et le forum que les méchants Russes (NN) vous embêtent et que vous vous glorifiez de victoires de 20 contre 7, voir 20 contre 1...

Tu crois quoi? Que je vais me taire pour vous éviter d'être confronter a votre propagande de calimero?!

 

What?? m'est qu'est ce que tu racontes... t'es schizo ou quoi

m'a leçon de moral et pour quelqu'un qui en a une... ce qui n'est pas ton cas à l'évidence!

Si une personne se glorifie d'un gank c'est son pb, pas celle de toutes sa nation... 

bref...laisse tomber t'as raison et tu me soûles!

cyao

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bien sûr que j'ai raison, tu pensais le contraire 😁

Et pour ma moral, tkt pas pour elle. Je sais la mettre a la hauteur de mes/mon contradicteur 😉

D'ailleurs, quand je dis "vous", c'est les FR pas forcement toi, si je dois citer un/des joueurs, tkt, je le ferais.

Donc arrête de sentir maltraité,  perso je t'aime bien Sacrouné 😘 

Edited by Raspoutine
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Vernon Merrill said:

Russia is getting a bit crowded these days, eh?

 

Im just a patrol zone puke, my opinion means nothing in the face of the opinions of the real pvp/forum titans. By pvp/forum titans i mean these guys~~~~~

~~~135.png.c2232d45e4dc26ef3c34c1e5c96f1ad4.png

Edited by Potemkin
Link to comment
Share on other sites

Just now, Koveras said:

Bernie would prob improve the life for most ordinary americans... Russians are stuck the the dictator they have, US can atleast make a better choice in the future.

 

20 minutes ago, Jon Snow lets go said:

Whos that, your next president?

 

  Reveal hidden contents

O0R0atu.png

 

IMG_2203.JPG.cfd798ee66c65e3ecf859af4e9df4a5c.JPG

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Morty said:

Des paroles fleuries(voir haineuses) j en ai aussi entendues de la part de certains fr(desormais NN) en l encontre des danois/russes de l époque  qui sont maintenant a vos cotés dans la nation russes

C est comme ca, les choses changent, les joueurs aussi et de toute facon il ne s agit ici que d un renvoie d ascensseur, ce qui est bien normal

Pour finir, la diplo fr tu t en tapes non?

Jeanne

プリーズ・ライト・イン・イングリッシュ・ヒア

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Teutonic said:

So VCO russian confirmed?

Lol

If this is true the entire server will have no choice but commence immediate multi-flip operations against strategic targets within the russian empire. Moving to DEFCON 2.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2019 at 4:58 PM, Koveras said:

 

None of this is a real reason why Russia is dominating with number of RvR players.

The reason for their domination is high BR in port battles (smaller nations don't have option to compete efficiently), and high cost of moving to another nation (which keeps some people still in Russia).

 

If those two were adressed, RvR would be interesting again.

Fix for first is trivial. Fix for second would require an option to get eg. 75% of resources while destroying your buildings.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Koveras said:

Russia is dominant because the playerbase will always run the strongest faction and for the port bonus' only those that has access to 55p ports has fought against eachother - we haven't seen a single PB between a 45p nation and a 55p nation, I wonder why. As to the BR being too large - part of the issue no doubt but any1 saying that the port bonus' isn't screwing with balance isn't able to do simple math.

 

 Decline of RvR isn't only down to Russian population, or port bonuses.

 The way Frontlines RvR is structured has made it all about area Capital ports and little else. 

 In my humble opinion it would have been better if say half of a regions ports needed to be taken first to attack the region capital, bringing in lower BR port battles for the linked towns that smaller clans could maybe contest. 

At the moment is a capital to capital game for large BR fleets,  the system has effectively taken all smaller linked ports out of RvR in my opinion.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Severus Snape said:

Russia wants more content.  We'll bring some over with us....and maybe a little drama too.

i dont know waht Christendom is thinking. This move is soo stupid and unnessecary.. It kill PvP for VC0 and russians.

 

We need some of the Major Clans to leave Russia. But the damn Portbonussystem makes it a lot less Likely..

Edited by Meraun
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...