Jump to content
Game-Labs Forum

Mitä nollauksen jälkeen?


Recommended Posts

Tervehdys!

Foorumilla on käyty pientä keskustelua siitä, minkä maan lipun alle osa suomalaisista olisi menossa taistelemaan. Kirjoitelkaahan tänne myös siitä, minkä severin valitsette, kun asiat ovat selvinneet ja mitä Suomi-klaaneja on perustettu. Kun  maa- ja serveritilanne selkiytyy niin koitetaan muistaa muiden maiden lippujen alla olevia heimoveljiä allianssiäänestyksissä, mikäli mahdollista. Ensi viikollahan se virtuaalimaailmanloppu olisi sitten tuloillaan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mulla on ollut kunnia myös taistella Sir Paarman rinnalla viime aikoina ja myös keskustella tästä tilanteesta. Eiköhän kaikki suomikapteenit keskitytä kertomaan tähän topicciin ainakin mielipide siitä mitä lippua kumarratte, ja jos serveritilanne on niin kuin on annettu ymmärtää, niin kertokaa onko se EU vai Global. Eli jos nyt vastaatte tähän alle kaikki niin saadaan toivottavasti monien mielipide selville. Ja jakakaa omien klaanienne foorumeille jos sellaisia on. o7

Link to comment
Share on other sites

Moni asia tietysti muuttuu nollauksen myötä, mutta kertokaapa te, jotka olette Ruotsia pelanneet, millaista se käytännössä on ollut. Kuinka hyvin resursseja on ollut saatavilla, mistä on ollut pulaa ja kuinka pitkiä matkoja tärkeitä resursseja on kuljetettava. Paljon riippuu tietysti siitä, kuinka paljon vihollisia alueella purjehtii.

Onko suomalaiskokemusta muista valtioista?

Brittien puolella tuntui vuosi sitten usein siltä, että pelaajia on liikaa suhteessa muihin valtioihin. Toisaalta taas syksyllä koko valtion toiminta alkoi pyöriä yhden klaanin tavoitteiden ympärillä, kun aktiivisimmat amiraalit perustivat uuden klaanin, johon houkuteltiin muiden klaanien parhaat pelaajat. Siksi valtion vaihto tuntuu aika houkuttelevalta vaihtoehdolta.

Link to comment
Share on other sites

Aivan, tässäkin pelissä on suurvaltapolitiikka. Espanja Englanti ovat isoja ja voimakkaita, espanja ehkä kaikkein eniten. Muut valtiot tarvitsevat (ainakin materiaalien saannin kannalta) liittolaisia, joiden satamia voi käyttää. Espanjalaista pelaavan ei tarvitse tuollaisista välittää. kun on koko meksikonlahti mistä keräillä. Tämä on myös historiallisesti oikein, mikä on mielestäni hyvä. Mutta jokainen pelaaja ajattelee tavallaan, ehkä suomalaisen pitää olla pieni ja aina vähän alakynnessä että pääsisi parhaimpaansa. Espanja voi olla hyvä vaihtoehto mutta jos haluaa pvp:tä ja varsinkin jos haluaa sitä suomalaisten kanssa, sinne on mentävä useampien.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Puuruoska Pete said:

Aivan, tässäkin pelissä on suurvaltapolitiikka. Espanja Englanti ovat isoja ja voimakkaita, espanja ehkä kaikkein eniten. Muut valtiot tarvitsevat (ainakin materiaalien saannin kannalta) liittolaisia, joiden satamia voi käyttää. Espanjalaista pelaavan ei tarvitse tuollaisista välittää. kun on koko meksikonlahti mistä keräillä. Tämä on myös historiallisesti oikein, mikä on mielestäni hyvä. Mutta jokainen pelaaja ajattelee tavallaan, ehkä suomalaisen pitää olla pieni ja aina vähän alakynnessä että pääsisi parhaimpaansa. Espanja voi olla hyvä vaihtoehto mutta jos haluaa pvp:tä ja varsinkin jos haluaa sitä suomalaisten kanssa, sinne on mentävä useampien.

Espanja (ja USA) ovat minusta vähän syrjässä toiminnasta. Toisaalta taas Pienillä Antilleilla saattaa toimintaa olla vähän liikaakin, jos Tanskan, Ranskan ja Ruotsin lisäksi britit ja hollantilaiset haluavat pitää kiinni alueistaan. Etenkin Tanskan ja Ruotsin on pakko saada aikaan jonkinlaisia sopimuksia, jotka antavat mahdollisuuden alueen laajentamiseen mahdollisimman pian. 

Link to comment
Share on other sites

Nonii, vipe tuli ja meidät köyhdytti, mutta ei siitä sen enempää. Mutta nyt varsinkin toivoisin että saisimme tähän alle vastauksia mikä maa, mikä serveri? koska uusia pelaajia tuskin ryntää pelaamaan ainakaan heti satamäärin, niinpäätös on tehtävä näin meidän kesken.

Link to comment
Share on other sites

Eu-servulla minäkin olen ja toistaiseksi olen pitänyt brittilipun. Redeemableja en ole vielä käyttänyt.  Espanja on nyt suuri. Briteillä on jonkinverran satamia, samoin Ranskalla. Muita on vaikea sieltä löytää.........

Link to comment
Share on other sites

Kuinka suuri osa aktiivibriteistä vaihtoi euroserveriltä globaaliserverille? Ennen nollausta näytti siltä, että isot klaanit olisivat menossa globaalin puolelle ja jäi mietityttämään, jäikö euroserverille yhtään merkittävää klaania.

Olisi kiinnostavaa tietää, missä suomalaiset tällä hetkellä pelaavat. Euro vai globaali? Mikä valtio?

Link to comment
Share on other sites

Uskoisin suomalaisten enemmistön olevan edelleen EU-serverillä. Mielestäni brittipuolella on edelleen samat vanhat klaanit voimissaan ja uusia klaaneja tullut runsaasti lisäksi. En osaa sanoa johtuuko se siitä, että tauolla olleet ovat palanneet mutta niknamen perusteella uskon sinne tulleen myös niitä, jotka ovat vaihtaneet lippua. Tuntuu, että väkeä on nyt paljon. Cuttereita surffaa vähän joka poukamassa yksin tai ryhmässä.

Link to comment
Share on other sites

Viimeksi kun katoin niin näytti Eu serveri olevan paremmin voimissaan kuin Global,..... Saksalainen KINGS ainakin rekryää voimakkaasti porukkaa ja niitä näyttää olevan paljon liikkeelläkin. Itse henkilökohtaisesti etsin hieman aikuisempaa peliseuraa, enkä jaksa olla lapsenvahtina. Pistäkää ihmeessä tänne tai pelissä viestiä jos olette kasaamassa Suomi ryhmittymää. Tällä hetkellä olen Brittien riveissä.

Edited by Jankka
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Jankka said:

Viimeksi kun katoin niin näytti Eu serveri olevan paremmin voimissaan kuin Global,..... Saksalainen KINGS ainakin rekryää voimakkaasti porukkaa ja niitä näyttää olevan paljon liikkeelläkin. Itse henkilökohtaisesti etsin hieman aikuisempaa peliseuraa, enkä jaksa olla lapsenvahtina. Pistäkää ihmeessä tänne tai pelissä viestiä jos olette kasaamassa Suomi ryhmittymää. Tällä hetkellä olen Brittien riveissä.

Ruotsissa on suomenkielinen NOOSE. 

Link to comment
Share on other sites

On 26.5.2017 at 9:03 PM, Jankka said:

Viimeksi kun katoin niin näytti Eu serveri olevan paremmin voimissaan kuin Global,..... Saksalainen KINGS ainakin rekryää voimakkaasti porukkaa ja niitä näyttää olevan paljon liikkeelläkin. Itse henkilökohtaisesti etsin hieman aikuisempaa peliseuraa, enkä jaksa olla lapsenvahtina. Pistäkää ihmeessä tänne tai pelissä viestiä jos olette kasaamassa Suomi ryhmittymää. Tällä hetkellä olen Brittien riveissä.

Sir Paarman ja Puuruoska Peten jo värväsin SGS riveihin. Tervetuloa kanssa, täällä on aikuisempaa porukkaa pääasiassa mutta ei olla mikään voima klaani, ei oo oikein porukat heräilleet wipeen. Rekryt alotin juuri uudestaan joten kasvua pitäisi tapahtua. Tsekataa kiltan threadi ja sivut ja ollaan yhteyksissä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...