Jump to content
Game-Labs Forum

Tilissie

Ensign
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Tilissie

  1. If got a simple but importent question: Yesterday i got the steam-key and tried to use it. My problem now is that i dont know how to do it. If i use the search-function of steam i dont find naval-action. In fact i dont have much experience with steam so maybe i dont know where ive to search. Can somebody tell the way to use my steam-key? Im sorry if this question may be explained at other treads in this forum, but im afrait that my english is not good enough to search for it in hundreds of treads without getting completly confused. So be sorry about using a special topic for this.
  2. Ahoi Männers! Habs nun (zumindest theoretisch) auch endlich geschafft das Spiel zu finden und meinen Zugangs-Key bekommen. Da ich ein grosser Fan von maritimen Spielen bin war das wahrscheinlich auch nur eine Frage der Zeit . Ich freue mich sehr auf das Spiel und das Forum in dem ich die letzten Tage schon sehr viel herumgeblättert habe. PS: Auch mit der Gefahr mich hier gleich zum Affen zu machen: Leider bin ich irgendwie zu dämlich bei steam das Spiel zu finden und den Key einzulösen (ich mache allgemein nicht viel über steam). Falls es irgendjemanden gibt der mir in dieser Hinsicht unter die Arme greifen könnte und möchte währe ich sehr dankbar, gerne auch als pn um hier nicht rumzunerven .
×
×
  • Create New...