Jump to content
Game-Labs Forum

Vereenigde Oostindische Compagnie [IVOCI]


Recommended Posts

de-voc.jpg


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 


Staat open voor nieuwe members. We zijn een middelgrote clan met grotere doelen op het oog.


Onze visie is dat iedereen inspraak heeft die bij ons in de clan zit. We respecteren elkaar en gaan gewoon normaal met elkaar om zonder dat we daarbij een lijst met regels hebben. We doen zowel Port battles/Skirmish raids en pve dagelijks en elke week organiseren we een floot dat we samen lol gaan maken. Meestal zal die in het weekend zijn. We zijn een 100% nederlandse clan en willen dat ook graag zo houden.


-------------------------------------------------------------------


We hebben niet veel eisen. Maar we eisen wel dat je een microfoon hebt en teamspeak 3 inclusief een forum account op ons forum.


We willen graag volwassen mensen in de clan. We kijken niet naar leeftijd maar we recruiten erg zorgvuldig.


Je zal beginnen met een maximaal week lang recruit bij ons en naar die week maken we een praatje en kijken we of het van beide kanten bevalt voordat je member word.


 We doen ook port battles zowel zelfstandig als assisteren.


 


 


Klinkt dat leuk of heb je meer vragen?


Kom dan even op teamspeak of contacteer ons ingame.


 


+------------------------------+


Leader: Admiraal Maarter Tromp


Leader: Vereenigde Provinciën


Teamspeak adres: Op aanvraag


Website: http://voc-clan.com/


Server: PVP1


Wij zijn niet meer actief!


+-------------------------------+


 


cropped-large.jpg


Edited by Dutchpower
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Allereerst bedankt voor het aannemen,

Ik Jacob van Heemskerck zal mijn uiterste best doen om mijn huidige functie als Kapitein-Luitenant(16-02-2016) een goede aanwinst te zijn voor deze vloot.

Ik vaar vaak samen met kapitein Grutte Pier, die naar mijn informatie inmiddels ook een kapitein van deze vloot is geworden?

Naast varen hou ik mij bezig met het bouwen van schepen, mijn ambachts niveau is op het moment 17 en ik heb een oog voor ambachts notities, om meesterwerk en uitzonderlijke schepen te bouwen.

In bezit van microfoon en TS3, en een zeer goede wil om samen te werken voor de glorie van de Verenigde Provinciën.

Met zeer vriendelijke groet Jacob van Heemskerck

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Op naar de 40 members

Ik denk dat dat makkelijk gaat lukken!

Voor de mensen die nog clanloos zijn ;).

Dit is een hele leuke en serieuse volwassen clan met nederlands sprekende leden, er word serieus meegedaan aan evenementen binnen Naval Action, die netjes worden aangegeven op de prachtige Clan website

Beginnend tot gevorderd zijn welkom, en als beginner word je gewoon begeleid tot een volwaardige clanmember na een recruit periode,

Niets moet en er kan een hele hoop en wat dat betreft.

dus schroom niet en vaar gezellig mee, vraag in de ingame chat of hier op het forum voor de Clan leiders/members om je toe te voegen

Tot de VOC Clan.

Ik ben slecht een member van een week lang en ben zeer blij deze clan gevonden te hebben, want in een leuke clan zoals deze kun wat meer "werk" verzetten dan in je eentje.

Admiraal Maarten Tromp en De vereenigde Provincien bedankt voor deze onderneming, het maak voor mij naval action een stuk leuker!!

Link to comment
Share on other sites

Ook ik ben een zeer tevreden lid van VOC. Gewoon lekker nederlands en geen verplichtingen. lekker lol met mensen en natuurlijk een gezonde dosis PvP. voor nederlanders die nog geen clan hebben zoals mijn grote vriend Jacob van heemskerck aangeeft is dit zeker het waard om eens te komen buurten ;)

 

ik wil de leiders van de clan bedanken voor hun gastvrijheid en het delen van hun kennis over de game.. voor mij is deze clan een blijvertje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...