Jump to content
Game-Labs Forum

Prolific forger: Name change and the consequences ..


JoeFried

Recommended Posts

DLC "Prolific forger": I want to add a last name to my first name. Do I keep my affiliation to the Klan? Am I losing anything?

 

(Namensänderung und die Folgen ...
DLC "Profil-Fälscher": Ich möchte meinem Vornamen einen Nachnamen hinzufügen. Behalte ich meine Zugehörigkeit zum Klan? Verliere ich irgendetwas?)

Link to comment
Share on other sites

Well, I just tried the name change. I entered the new name. Then a window with the name "Maintenance" opened. Does this mean that the new name will appear tomorrow after the server starts?

Because I restarted Steam and the game and everything is still as before. And there is now the 30 days cooling down time for the name change.

 

 

(Also, gerade habe ich die Namensänderung versucht. Ich gab den neuen Namen ein. Anschließend öffnete sich ein Fenster mit der Bezeichnung "Wartung". Bedeutet dies nun, dass morgen nach dem Serverstart der neue Name erscheint?

Denn ich startete Steam und das Spiel neu und alles ist noch so wie vorher. Und es besteht jetzt die 30 Tage Abkühlzeit für die Namensänderung.)

Link to comment
Share on other sites

The name change was made with today's server maintenance. Everything is correct and everything is there!

Many thanks to all for the adequate help and support 🙂

 

 

Die Namensänderung wurde mit der heutigen Server-Wartung vollzogen. Alles hat seine Richtigkeit und alles ist da!

Vielen Dank an Alle für die adäquate Hilfe und Unterstützung 🙂

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...