Jump to content
Game-Labs Forum
Sign in to follow this  
Long02PL

Ostrzeżenie przed "Niedaleką Przyszłością"

Recommended Posts

Long02PL    0

Witam serdecznie , chciał bym poruszyć temat tego forum , oraz odnieść się do gry.

Tak więc , chciał bym was wszystkich ostrzec , co może się stać na tzw. "Polskiej Scenie NA" , mimo iż jestem nowy w tej grze , znam się na tego typu rzeczach. 

Otóż , jest pewna gra , pewnie ją kojarzycie "Mount & Blade: Warband" gdzie na  PS (Polskiej Scenie) występuje dużo , nawet bardzo dużo klanów , na różnego typu modach poczynając od Nativa , PW , aż do Pułków w NW. I niezależnie od tego na jakiej modyfikacji , jaki ten klan jest stary itp. cała PS jest między sobą zkłócona , tak bardzo że nawet na forum , szczególnie na forum bardzo to widać.

Dlatego piszę ten temat żeby uniknąć takiej sytuacji na PS NA. Gra staje się w Polsce popularna , może nie aż tak bardzo , ale liczba Polskich graczy będzie się zwiększać i oczywiście będą powstawały nowe klany , w  których będą grali Polacy , a jak powszechnie wiadomo Polacy to Cebulacy , więc znajdą się trolle i inni , jednak proszę was bardzo abyście nie dopuścili do sytuacji gdzie wszyscy będą się nawzajem nienawidzić. Pamiętajcie również że to wy jesteście tzw.. "Pionierami" tej gry i to zawsze wy będziecie uważani później jako Legendy , martwe lub żywe.

Tutaj możecie znaleźć kilka przykładów z M&B , wystarczy trochę poszperać: http://www.mountblade.info/forum/

Serdecznie Pozdrawiam Long02PL

Bart Smith    1,613

Nie nazywalbym sie samego siebie cebulakiem ale faktem jest ze ilu rodakow tyle opinii. Widac to dokladnie teraz na Euro - mamy okolo 20 milionow trenerow i znawcow "kopanej" :D . Co do twojej prosby abysmy "niedopuscili" do takiej sytuacji aby wszyscy pluli na siebie jadem - jak niby mielibysmy to zrobic? Jak ktos jest burakiem to nim zostanie jedynie co mozna zrobic to wyeliminowac takich z forum poprzez bana. Co do tych "legend" to tez nie przesadzalbym... ;)