Jump to content
Game-Labs Forum

Rychu Karas

Members
  • Content Count

    648
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

341 Excellent

About Rychu Karas

  • Rank
    Lieutenant

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Interests
    Hunting down tacos: ]

Recent Profile Visitors

1,418 profile views
  1. Rychu Karas

    Best New Player Support Idea Yet! +1 -1 rank limit.

    Eve and na has one common thing, both of them you open by a ***.exe file. thats all.
  2. Rychu Karas

    Polska nacja w grze!

    tez zagladam z sentymentem i jednak nadzieja, ze moze jednak. Ale kilka rzutow okiem i juz wiem, ze nakladaja kolejna warstwe farby na to samo gowno. Jak pisaliscie wyzej. Caly czas przemielane sa te same CHUJOWE pomysly, raz dodaja, a raz usuwaja i tak w kolko. OP okrety z DLC to jakas jebana zenada. Juz pewnie bedzie z 2 lata jak pisalem, ze chuj kogo obchodzi ze sa mali. Jest biznes i albo sie go robi, albo pierdoli kocopoly. ehhh komuchy to jednak debile z mentalnoscia ameby, byle by sie nazrec nachlac i zero myslenia perspektywicznego... qfa az sie zagotowalem. sry
  3. Rychu Karas

    Disengage

    Thony, I would like to introduce exclusively only for you "undock" perk, it cost 11points. 1 star for your hard try...
  4. If it will be reasonably implemented, I can imagine that it helps the game. There are still a lot of question marks, but we should give a try to this new system.
  5. Rychu Karas

    Basic Cutter Nonsense

    cutters should be erased from any pve or pvp interaction with one exception, green newb waters for beginners.
  6. Rychu Karas

    The colors of the water

    Victor, Most of your ideas are about turning pvp server into a pve server. @Hethwill, agree and sorry
  7. Rychu Karas

    Deleted valuable outpost by accident please help

    In past I did the same. The system preventing from such a mistakes are useless. Instead of "delete" user should provide a port name.
  8. Rychu Karas

    1st rates + economy/crafting

    Please stop compare NA to such a successful game as EvE with thousands of active players. There is no link between both games except the fact that both are games.
  9. Rychu Karas

    PvP - opisy walk

    grubo: ]
  10. Rychu Karas

    More Hull Repairs Used in OW

    OW repair should be cheaper than in battle, There should be slide bar instead of the button. Maybe, there should be implemented slow AUTOrepair. without using any repairs from cargo.
  11. Rychu Karas

    Aktualnosci

    Dzieki za info, dociagne latki i moze sie zaloguje zobaczyc co i jak. pozdr
  12. Rychu Karas

    Aktualnosci

    Bry., dawno nie zagladalem ku mojemu zdrowiu psychicznemu: ]. Pobieznie przelecialem po tematach, widze, ze niby cos tam sie rusza. NAL zdechlo miesiac temu. Ale podstawka cos tam dycha. Jakies istotne zmiany? Jakiesc wiesci o oficjalnym wydaniu gry?
  13. we have got 15th of March, any sight on a resume the service?
  14. Rychu Karas

    PvP - opisy walk

    lol, ladny przyklad demasztu, pieknie wykonane. Hachi to niezly kawal przechuja, nie wiem czy chcialbym go spotkac po przeciwnej stronie, nawet wtedy gdy cos mi sie wydawalo, ze cos tam ogarniam: ]. To nie jest tak ze gdy morale jest 0, wystarczy po prostu wcisnac atak i niezaleznie od rezultatu i tak bedzie koniec? pozdr bardzo fajny material: ]
×