Jump to content
Game-Labs Forum

jointventure

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About jointventure

  • Rank
    Landsmen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jointventure

    Deep Portbattles and Small ships

    you didnt have the numbers so you dont win. we lost puerto the same way, spanish didnt win carta because of it. Any other ship surprise etc could have done the same thing. Rorona already said it we didnt have the numbers so we went with 1st rates and settle for the brawl. Well than you dont win. Game must be broken rediii cant win a pb with lesser br or monofleet. I like it how you make a fool out of yourself over and over again.
  2. jointventure

    Deep Portbattles and Small ships

    redii doesnt read other mans post its below his lvl.
  3. jointventure

    Caribbean Invasion News

    well sailing without guns is not a offence i would say, but why would you sail without guns anyway. Redii/north and analytic on your side and you get weird behaviour maybe the room is to small and they dont have enough oxygen.
  4. jointventure

    Russia cancelling all Treaties

    Well havoc jumped on the wagon too so this makes the nation 50pvp players? Have fun roflstomping the server.
  5. jointventure

    [OW CONTEST] The Great Manhunt! [WTF]

    gwaaaat? i neeed moooooar golden ships.
  6. jointventure

    [OW CONTEST] The Great Manhunt! [WTF]

    Vazco thx for the ocean, i will put it to good use.
  7. jointventure

    Caribbean Invasion News

    I was called out to say smthing about trading. I wont. Im totaly dissapointed in banished as usual. With his all seeing eye he could have told me at least that im running out of toiletpaper. Thx banished i really wonder what you can do for this community if you cant even handle one proper thing using the all seeing eye. nothing about trading carry on
  8. jointventure

    Caribbean Invasion News

    how can i miss this post about trading sorry raimundojoe. Well it could be def. be more dynamic. sometimes you come to port and you cant sell your shit and you have no outpost, the horror. This exploit doenst work properly either i wanted to complain to the developer. When you log out you loose your speed. Unacceptable in my eyes. this need to be fixed asap. a post about trading!! carry on
  9. jointventure

    Caribbean Invasion News

    I think you guys have to win a battle again must be a little bit rusty after all those empty pb and npc fleeting. nothing about trading carry on
  10. jointventure

    Caribbean Invasion News

    I just liked palatinose post. nothing about trading carry on
  11. jointventure

    Caribbean Invasion News

    Doesnt matter if i stand behind him, its just the way you replied. But you explainend it. thx cya on the battlefield. nothing about trading carry on
  12. jointventure

    Caribbean Invasion News

    Tiedemann i dont know you, but you make a pretty picture of yourself here, are you telling a grown man (stilgar) who never posted any toxic shit at all to be useless? Who are you to decide who is usefull or useless in this game. you passed a line here keep it a bit friendly please. Nothing about trading carry on.
  13. jointventure

    Caribbean Invasion News

    Cool clan btw they are all called swedish spy here. They fill three fleets dutch zwerg!!!!!
  14. jointventure

    Caribbean Invasion News

    haha that is funny, but i presume thonys that's the work of a dutchy. just like we had to make 10 times new lists. First post you made that i actually can understand and still you got it wrong. But kuddos for trying. Nothing about trading carry on.
  15. jointventure

    Caribbean Invasion News

    still nothing about trading carry on
×